O nama

Učestala pitanja

Odgovori na najčešće postavljena pitanja

Učestala pitanja


Sve aktualne informacije dostupne su putem mrežne stranice (https://pulapromet.hr/) i Facebook stranice Prijevoznika te pozivom na broj telefona +385 52 222 677 u vremenu od 07:00 do 21:00 sat.

Telefonskim pozivom na broj telefona +385 52 222 677 u vremenu od 07:00 do 21:00 sat, elektroničkom poštom na info@pulapromet.hr, dopisom na adresu Starih statuta 1a, 52100 Pula ili osobnim dolaskom na prodajno mjesto Prijevoznika na adresi Trg 1. Istarske brigade 1 gdje se pritužba može upisati u Knjigu žalbe.

Navedeno, uz osiguranje zaštite privatnosti možete prijaviti putem e-mail adrese prijavitenepravilnosti@pulapromet.hr ili putem forme za unos podataka na mrežnim stranicama Prijevoznika.

Ukoliko putnik posjeduje nevažeću kartu ili se u autobusu nalazi bez vozne karte putnik je dužan kontroloru ili drugoj ovlaštenoj osobi Prijevoznika dati podatke o svom identitetu davanjem na uvid svoje osobne iskaznice ili druge isprave kojom se identitet može nedvojbeno utvrditi.

Nakon izvršene identifikacije kontrolor ili druga ovlaštena osoba Prijevoznika, u slučaju neispravnosti putne karte, proglasiti će istu nevažećom, a putnika u njenom posjedu uputiti da napusti autobus ili kupi putnu kartu u vozilu kao bi nastavio dalje putovanje do odredišta.

Kontrolor blokira daljnju upotrebu karte u slučaju da se korisnik koristi pretplatnim pravom koje ne glasi na njegovo ime ili kad je karta neispravna (npr. nema upisano pravo za tekući mjesec, odnosno zonu/e koje koristi…). Korisnik je dužan doći na prodajno mjesto Prijevoznika na adresu Trg 1. Istarske brigade 1.

Osobnim dolaskom na prodajno mjesto Prijevoznika na adresu Trg 1. Istarske brigade 1.

Beskontaktna karta koju je moguće prema potrebama vrijednosno nadopunjavati. Vrijedi za sve tarifne zone, trajnog je karaktera i prenosiva je na druge korisnike.

Karte se izdaju i nadopunjuju te plaćaju gotovinom ili bezgotovinskim putem na prodajnom mjestu Prijevoznika i ugovorenih partnera (iNovine…). 
Nadopunjavanje vrijednosnih putnih karata vrši se po pet tarifnih modela navedenih u Cjeniku putnih karata.

Pravo na vrijednosnu putnu kartu imaju svi putnici.

Kod vozača u vozilima Prijevoznika, na prodajnim mjestima Prijevoznika i na prodajnim mjestima ugovorenih partnera Prijevoznika.

Vrijednosnu (prepaid) putnu kartu moguće je uzastopno upotrijebiti do pet puta za istu tarifnu zonu zavisno o broju putnika koji želi ostvariti prijevoz.

Validator je uvijek namješten na krajnje odredište linije stoga ukoliko je odredište putnika u nižoj zoni potrebno je odabrati zonu prije prislanjanja vrijednosne kartice na validator.

U slučaju da posjedujete vrijednosnu (prepaid) karticu Prijevoznika moguće je besplatno presjesti unutar 60 minuta od trenutka prve validacije na putovanjima iz više u nižu zonu ili unutar iste zone.

Opće, obiteljske, ugovorne, učeničke, umirovljeničke… Sve informacije o vrstama i cijeni karata potražite na mrežnim stranicama Prijevoznika LINK, prodajnom mjestu Prijevoznika na adresi Trg 1. Istarske brigade 1 ili pozivom na broj telefona +385 52 222 677

Pojedine kategorije učenika i umirovljenika imaju pravo na određene posebne uvjete pri izradi i plaćanju putne karte. Dokumentacija potrebna za ostvarivanje tih prava nalazi se na mrežnim stranicama Prijevoznika (LINK). Sve informacije možete dobiti i na prodajnom mjestu Prijevoznika na adresi Trg. 1 Istarske brigade 1 ili pozivom na broj telefona +385 52 222 677.

Bez odgode potrebno je doći na prodajno mjesto Prijevoznika na adresu Trg 1. Istarske brigade 1 gdje će se izraditi nova karta i onemogućiti upotreba izgubljene karte. Pri tome korisnik plaća naknadu za izradu nove karte.

Zbog prirode vozačkog posla vozači raspolažu ograničenom svotom novca za dnevni rad te je preporuka da putnik unaprijed pripremi sitni novac kako se ne bi stvarale gužve i kašnjenja linije zbog vraćanja novca. 

U svim vozilima Prijevoznika uz gotovinsko plaćanje omogućeno je plaćanje karte kreditnim i debitnim karticama te ostalim vrstama beskontaktnog plaćanja pomoću RFID tehnologije ili komunikacije u blizini (NFC). Primjeri beskontaktnih plaćanja bez kreditne ili debitne kartice uključuju tranzitne kartice (Oyster) kao i plaćanja putem pametnog telefona ili sata kao primjerice Apple Pay, Google Pay i Samsung Pay i slično.

Vozač je dužan vršiti prodaju karata i kontrolu poništavanja karata što je moguće isključivo ukrcajem putnika na prednja vrata (osim osoba u invalidskim kolicima), a prema važećim propisima ulazak putnika i jest na prednja vrata što je jasno naznačeno s vanjske strane autobusa. Ostala vrata služe samo za izlaz putnika iz vozila.

Putnik je osoba koja čeka na stajalištu s namjerom ulaska u vozilo. Vozači, ovisno o situaciji, nakon što putnici uđu ili izađu iz vozila, zatvaraju vrata na najsigurniji mogući način. Kako bi se izbjegle eventualne neželjene posljedice, preporuka je da nakon što zatvore vrata, pristupe s povećanom pozornošću, radnji uključivanja u promet.

U vozilima Pulaprometa dozvoljen je prijevoz kućnih ljubimaca uz poštivanje propisa sukladno Odluci grada Pula-Pola o uvjetima i načinu držanja kućnih ljubimaca te načinu postupanja s napuštenim i izgubljenim životinjama (LINK).

U vozila Pulaprometa nije dopušteno ući s biciklom i to ponajprije iz sigurnosnih razloga. Bicikli u putničkom prostoru, prilikom vožnje i kočenja, predstavljaju opasnost za ostale putnike.

U vozila Pulaprometa dopušteno je unošenje romobila i e-romobila u vozilo samo u sklopljenom stanju kao ručna prtljaga. Putnik za vrijeme vožnje ne smije ostavljati romobil bez nadzora, odnosno mora onemogućiti njegovo kretanje prilikom gibanja autobusa.

U slučaju zastoja, prekida ili poremećaja u odvijanju javnog lokalnog i županijskog prijevoza putnika uzrokovanog višom silom Prijevoznik ne daje jamstvo za urednost prijevoza niti odštetu za kupljenu putnu kartu. 

U slučaju zakašnjenja na krajnje odredište linija lokalnog i županijskog prijevoza putnika duljeg od 30 minuta ili neostvarenog polaska autobusa uzrokovanog višom silom ili propustom osoblja Prijevoznika, na zahtjev putnika koji posjeduje valjanu putnu kartu Prijevoznik će izdati potvrdu o navedenoj činjenici.

Korisnici naših usluga koji su u vozilima Prijevoznika ostavili svoje osobne predmete mogu se javiti u Prometni ured, na adresi Trg 1. Istarske brigade 3, svakim danom od 05:00 do 21:00 sat. Informacije o izgubljenim, odnosno pronađenim stvarima, moguće je dobiti i pozivom na broj telefona +385 52 501 973 ili upitom na adresu elektroničke pošte info@pulapromet.hr.

U ime veće skupine građana, potrebno je obratiti se u pripadajući Mjesni odbor, gdje će se zahtjev razmotriti i pisanim i službenim putem proslijediti nadležnom Upravnom odjelu za komunalni sustav i upravljanje imovinom i Prijevozniku na razmatranje, jer to je redovni postupak za sve izmjene, koje su moguće tek nakon izdanog pisanog Rješenja Upravnog odjela za komunalni sustav i upravljanje imovinom.

Za postavljanje i održavanje nadstrešnica i ostale opreme stajališta potrebno se javiti pripadajućem Mjesnom odboru gdje će se zahtjev razmotriti i proslijediti nadležnom Upravnom odjelu za komunalni sustav i upravljanje imovinom.

Lokacije svih aktualnih stajališta gradskih i prigradskih linija jednostavno se mogu pronaći putem usluge Google karte gdje je na karti prikazana plava ikona stajališta. Odabirom ikone dostupni su podaci o linijama koje prolaze odabranim stajalištem, voznom redu i sl.

Pulapromet Web trgovina koristi WSPay za online plaćanja. WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što potvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Putem Web trgovine moguće je produžiti pravo korištenja pretplatnih mjesečnih karata.